معجزه قرن بیوتی كلاب
متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

معجزه قرن بیوتی كلاب

قیمت: 140000 تومان

بیوتی کلاب آخرین و پیشرفته ترین دستگاه زیبایی پوست صورت و بدن. نمونه ارتقاء یافته (بیوتی کلاب) با کرمهای اصلی و پک ‌پلمپ خارجی، جهت استفاده برای پوست بدن و صورت میباشد. برخی از قابلیت ها عبارتند از : سفید کننده، محو کننده لک‌ها، ضد چین و چروک، حذف کننده چربی، شفاف کننده پوست و جلوگیری از پیری زودرس، با عملکرد امواج اولتراسونیک، دارای دو سر کوچک و بزرگ، راهنمای فارسی. یک سال گارانتی معتبر (جهت استفاده شخصی و سالنی) مخصوصاً برای دختر خانمها و آقا پسرها - ضمن اینكه با این وسیله شما همیشه مراقب پوست خود هستید .

اكثر دختر خانمها و آقا پسرها در سنین بلوغ از جوشهای صورت خود رنج می برند و البته گاهی تعداد این جوشها آنقدر زیاد هست كه آنها را كلافه میكند و حتی از خانه بیرون هم نمی آیند و در سنین میانسالی هم چین و چروك صورت و پیشانی نشان دهنده گذر عمر خواهد بود اما شما با در دست داشتن بیوتی كلاب همیشه جوان و زیبا خواهید بود چون زیبا بودن حق مسلم هر فردی هست و همیشه احساس شادابی همراهتان خواهد بود .
زمان تحویل کالا در شهرستان حداقل 48 ساعت الی 72 ساعت و در صورت نیاز فوری از طریق تی پاکس و اتوبوس امکان پذیر است و هزینه ی این نوع ارسال با مشتری است . خرید عمده شامل 3% تخفیف می باشد.

برخی از ویژگیها
1) محصول سال كشور فرانسه در زمينه زيبائي  2) یک سال گارانتی معتبر  3) كاركرد آسان  4) كاربرد در منزل - آرايشگاها و سالنهاي زيبائي  5) دارای یک عدد کرم و یک عدد سرم کرم


خرید معجزه قرن بیوتی كلاب

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:دستگاه زیبایی پوست صورت و بدن,ضد چین و چروک,جوشهای صورت,آرايشگاها و سالنهاي زيبائي, توسط محمد حسن |